• ورود کاربران دانشگاهی

  • ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)

  • کاربر مهمان
    دوشنبه 30 مرداد 1396| 54.144.29.233 :Your IP

    سامانه دسترسی به پایان نامه های دانشگاه اصفهان
    کاربر گرامی، جهت استفاده از کلیه امکانات سایت لطفا از مرورگر موزیلا یا گوگل کروم استفاده نمایید

    pay pay pay

    عنوان،کلمات کلیدی،خلاصه،فهرست:
    جستجو در:

    کاربران دانشگاه اصفهان پس از ثبت نام در سامانه از طریق ایمیل دانشگاهی، می توانند در محیط دانشگاه اصفهان متن کامل پایان نامه ها را به صورت رایگان مطالعه نمایند. سایر کاربران بدون ثبت نام در سامانه، می توانند تمام یک پایان نامه، فصول یا صفحات مورد نظر را خریداری و مطالعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای سامانه مراجعه فرمایید.
    عنوان: کلید واژه ها:
    پژوهشگر: استاد راهنما:
    فهرست: شماره رکورد:
    چکیده انگلیسی : چکیده فارسی :
    مقطع: موضوعات:
    ازسال: تا
    مرتب سازی با: تعداد نمایش:
    کاربران عضو تنها کافیست روی سفارش یا دانلود کلیک کنند تا عملیات انجام گردد و کاربران مهمان پس از انتخاب و افزودن در سبد خرید و پرداخت وجه لینکهای دانلود نمایش و سفارشات برایشان ارسال می گردد
    12345678910...صفحه آخر
    پایان نامه اثر بخشی روش چند حسی فرنالد در بهبود نارسانویسی و املا در میان دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی شهر کاشان
    موضوع: روانشناسی گرایش کودکان استثنائی
    کلید واژه ها: روانشناسی ? اثر بخشی ? آموزش ابتدایی ? روش چند حسی ? دانش آموز ? ناتوانی یادگیری ? نارسانویسی ? املاء ? پایه دوم دوره ابتدایی ? کاشان,Psychology , Effectiveness , Elementary Education , Sensory Integration Method , Student , Learning Disabilities , Dysgra
    پژوهشگر: زهرا منصورنژاد
    استاد راهنما: محمد باقر کجباف
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1388
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 6721 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 154
    پایان نامه اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده و اثر آن بر میزان علائم دانش آموزان ADHD سنین 9-4 سال
    موضوع: آموزش کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: الگوی ارتباطی ◄ اختلال بیش فعالی همراه با کاستی توجه ◄ عملکرد خانواده ◄ دانش آموز ◄ پرسشنامه علائم مرضی کودک (CSI-4) ◄ پرسشنامه عملکرد خانواده (FAD),communication pattern ◄ attention defici disorder ◄ family function ◄ student
    پژوهشگر: ارغوان شریعت
    استاد راهنما: مختار ملک پور
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1392
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 10501 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 354
    پایان نامه اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه ی چهارم ابتدایی شهر اصفهان
    موضوع: روان شناسی کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: عملکرد ریاضی ◄ توجه ◄ آموزش ﴿توجه﴾ ◄ اختلال یادگیری ◄ دانش آموز,Mathematic performance ◄ Attention ◄ Training ◄ Learning disability ◄ Student
    پژوهشگر: معصومه پیروز
    استاد راهنما: احمد عابدی
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1391
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 9491 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 312
    پایان نامه اثربخشی آموزش تکالیف نظریه ذهن بر مهارت زبان و رفتار سازشی دانش آموزان ناتوان ذهنی
    موضوع: روان شناسی کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: ناتوانی ذهنی ◄ مهارت زبان ◄ نظریه ذهن ◄ مقیاس هوش و کسلر ◄ مقیاس رفتار سازشی واینلند,Mentally disability ◄ Language skill ◄ Mind theory
    پژوهشگر: شمسی پورسالمیان
    استاد راهنما: مختار ملک پور
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1391
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 9485 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 311
    پایان نامه اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن پایه سوم دبستان
    موضوع: روانشناسی کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: اثربخشی ◄ عملکرد خواندن ◄ پایه سوم ابتدایی ◄ دانش آموز پسر ◄ اصفهان﴿شهر﴾ ◄ ناتوانی یادگیری ◄ مقیاس هوش وکسلر برای کودکان ◄ حافظه فعال ◄ نارسا خوانی ◄ سبب شناسی,Effectiveness ◄ Reading Practice ◄ Elementary Education ◄ Grade 3 ◄ Isfahan(City( ◄ Learning Di
    پژوهشگر: مهشید زاغیان
    استاد راهنما: احمد عابدی
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1390
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 8623 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 274
    12345678910...صفحه آخر