• ورود کاربران دانشگاهی

  • ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)

  • سپندا

    کاربر مهمان
    دوشنبه 20 آذر 1396| 54.196.201.241 :Your IP
    سامانه پایان نامه های دانشگاه اصفهان (سپندا)
    کاربر گرامی، جهت استفاده از کلیه امکانات سایت لطفا از مرورگر موزیلا یا گوگل کروم استفاده نمایید

    pay pay pay

    عنوان،کلمات کلیدی،خلاصه،فهرست:
    جستجو در:

    کاربران دانشگاه اصفهان پس از ثبت نام در سامانه از طریق ایمیل دانشگاهی، می توانند در محیط دانشگاه اصفهان متن کامل پایان نامه ها را به صورت رایگان مطالعه نمایند. سایر کاربران بدون ثبت نام در سامانه، می توانند تمام یک پایان نامه، فصول یا صفحات مورد نظر را خریداری و مطالعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای سامانه مراجعه فرمایید.
    عنوان: کلید واژه ها:
    پژوهشگر: استاد راهنما:
    فهرست: شماره رکورد:
    چکیده انگلیسی : چکیده فارسی :
    مقطع: موضوعات:
    ازسال: تا
    مرتب سازی با: تعداد نمایش:
    کاربران عضو تنها کافیست روی سفارش یا دانلود کلیک کنند تا عملیات انجام گردد و کاربران مهمان پس از انتخاب و افزودن در سبد خرید و پرداخت وجه لینکهای دانلود نمایش و سفارشات برایشان ارسال می گردد
    12345678910...صفحه آخر
    پایان نامه آسیب شناسی تربیت جنسی از دیدگاه دبیران مدارس راهنمایی تحصیلی شهرستان مرودشت
    موضوع: تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
    کلید واژه ها: تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ? آسیب شناسی ? آموزش جنسی ? دبیران ? مرودشت ?فارس? ? هویت جنسی ? عامل فردی ? نقاط آسیب زا ? عوامل خانوادگی ? عوامل آموزشی ? آسیب اجتماعی,History and educational , Pilosophy , Pathology , Sexual education , High school teachers
    پژوهشگر: یوسف نصیری
    استاد راهنما: دکتر سید ابراهیم میرشاه جعفری
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1388
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 6069 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: EDU2 253
    پایان نامه آسیب شناسی راهبردهای یاددهی- یادگیری در آموزش های رسمی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان دبیرستان های شهر اصفهان
    موضوع:
    کلید واژه ها: برنامه ریزی آموزشی ◄ 1387 ◄ آسیب شناسی ◄ روش تدریس ◄ یادگیری ◄ آموزش رسمی ◄ روش ارزشیابی ◄ ارتباط ◄ فرایند یاددهی-یادگیری ◄ دبیرستان ◄ اصفهان ◄ دبیر,دانش آموز Pathology ◄ Teaching methods ◄ Learning ◄ Evaluation methods ◄ Teaching-Learning process ◄ Forma
    پژوهشگر: افسانه عبدلی
    استاد راهنما: دکتر محمد جواد لیاقتدار
    مقطع: کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی
    سال انتشار: 1387
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 4956 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: EDU2 240
    پایان نامه ارزشیابی برنامه درسی زبان انگلیسی مقطع متوسطه از نظر دبیران و کارشناسان شهر شیراز
    موضوع:
    کلید واژه ها: برنامه ریزی آموزشی ◄ 1385 ◄ ارزشیابی ◄ برنامه درسی ◄ زبان انگلیسی ◄ دبیرستان ◄ شیراز,نیازسنجی Eroluation ◄ Curriculum ◄ English language ◄ High school ◄ Shiraz ◄ Needs assessment
    پژوهشگر: علی بیرمی پور
    استاد راهنما: دکتر محمد جواد لیاقت دار
    مقطع: کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی
    سال انتشار: 1385
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 5413 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: EDU2 198
    پایان نامه ارزشیابی کارایی گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از الگوی تحلیل پوششی داده‌ ها (DEA )
    موضوع: علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی
    کلید واژه ها: کارایی آموزشی ◄ کارایی پژوهشی ◄ ارزشیابی عملکرد ◄ تحلیل پوششی داده ها ◄ تاپسیس
    پژوهشگر: سکینه سقائیان نژاد اصفهانی
    استاد راهنما: رضا هویدا، سعید رجایی پور
    مقطع: دکتری
    سال انتشار: 1395
    زبان : persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 15256 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: EDU3 59
    پایان نامه ارزشیابی کیفیت برنامه‌های مراکز پیش‌دبستانی شهرستان خمینیشهر و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت (مطالعه موردی مراکز پیش‌دبستانی پارسا و نسیم رحمت)
    موضوع: علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی آموزشی
    کلید واژه ها: ارزشیابی ◄ دوره پیش‌دبستانی ◄ کیفیت ◄ مراکز پیش‌دبستانی ◄ معیار
    پژوهشگر: زهره شمس
    استاد راهنما: محمدرضا نیستانی، محمدجواد لیاقتدار
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1395
    زبان : persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 14669 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: EDU2 547
    12345678910...صفحه آخر