ورود کاربران دانشگاهی
ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)
کاربر مهمان
سپندا
جمعه 10 فرودرین 1403
|
54.198.157.15
:Your IP
س
امانه
پ
ایان
ن
امه های
د
انشگاه
ا
صفهان (
سپندا
)
صفحه اول(جستجو)
مرور موضوعی
پرسش های متداول و راهنما
سامانه تطبیق پایان نامه با شیوه نامه
تماس با ما
(0)
عنوان :
بررسی وتحلیل سبک شناختی و نقد محتوایی رمان های رضا امیرخانی با رویکرد پایداری
انتشارات :
دانشگاه اصفهان
سال :
1393
زبان :
Persian
شماره سند :
12770
موضوع :
زبان و ادبیات فارسی گرایش مقاومت
پژوهشگر :
فاطمه پناهی درچه
توصیفگر لاتین :
Style ? Resistance literature ? Novel ? Amir Khani, Amirkhani
توصیفگر فارسی :
سبک ادبی ◄ رمان ◄ ادبیات پایداری ◄ امیرخانی، رضا
دانشکده :
دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه زبان و ادبیات ف
مقطع :
کارشناسی ارشد
استاد راهنما :
تقی اجیه
استاد مشاور :
زهره نجفی
سال دفاع :
1393
شماره رکورد :
12770
شماره راهنما :
LIT2 369
فهرست :
فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیات پژوهشمقدمه 11-1- بیان مساله پژوهش 21-2- اهمیت پژوهش 41-3- اهداف پژوهش 51-4- فرضیههای پژوهش 51-5- کاربرد نتایج پژوهش 61-6- شیوه پژوهش 61-7- تعریف کلید واژهها 8خلاصه فصل اول 8فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهشمقدمه 92-1- بازاریابی 92-1-1- تحقیقات بازار 102-1-2- یکپارچهسازی بازاریابی با تحقیق و توسعه 102-1-3- سیستم اطلاعات بازاریابی 112-1-4- بازاریابی اینترنتی 132-1-5- تبلیغات مستقیم در صنعت دارو 132-1-6- تقاضا در صنعت دارو 152-1-7- قیمتگذاری و غیر منعطف بودن قیمت در صنعت دارو 162-1-8- بهینهسازی تخصیص بودجه بازاریابی 162-1-9- رقابت در صنعت داروسازی 172-1-10- روابط عمومی 172-1-11- بازاریابی دارویی 182-1-12- صنایع داروسازی و بازار 192-1-12-1- ساختار بازار در صنعت داروسازی 192-2- فروش و فروشندگی حرفهای 202-2-2- مدیریت فروش و مدیریت کارکنان فروش 222-2-3- طراحی نیروی فروش 242-2-4- آموزش نیروی فروش 24عنوان صفحه2-2-5- ایجاد انگیزه در نیروی فروش 252-2-6- طراحی قلمرو فروش 262-2-7- بخشبندی بازار 272-2-7-1- تعریف بخش بندی بازار 272-2-7-2- بخشبندی بازار دارو 272-2-7-3- عوامل و تکنیکهای بخش بندی بازار دارو 282-2-8-4- کانالهای توزیع 282-3- مدل مفهومی پژوهش 292-4- آسیبشناسی 302-4-1- آسیبشناسی بازاریابی 312-3-2- مدل آسیبشناسی شول 312-5- پیشینه پژوهش و مطالعات انجام شده 342-5-1- مطالعات داخلی 342-5-2- مطالعات خارجی 342-6- صنعت داروسازی جهان و ایران 372-6-1- تفاوتهای مدیریتی در صنعت داروسازی ایران و جهان 372-6-1-1- هزینههای صرف شده در سرمایه 382-6-1-2- آینده محوری 382-6-1-3- تحقیق و توسعه 392-6-1-4- هزینههای اطلاعرسانی دارویی و بازاریابی 402-6-1-5- سودآوری 412-7- دینفعان صنعت داروسازی ایران 43خلاصه فصل دوم 44فصل سوم : روش پژوهشمقدمه 453-1- روش پژوهش 453-2- جامعه آماری 463-3- شیوه نمونه گیری و حجم نمونه 463-4- روشهای جمعآوری دادهها 463-4-1- اجزای پرسشنامه 463-4-2- روایی پرسشنامه 48عنوان صفحه3-4-3- تعیین پایایی پرسشنامه 483-5- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 493-5-1- مدلسازی معادلات ساختاری 493-5-1-1-تحلیل عاملی (برازش الگوهای اندازهگیری) 493-5-1-2- تحلیل مسیر 503-5-2- برازش الگو 50خلاصه فصل سوم 52فصل چهارم : تجزیه و تحلیل دادههامقدمه 534-1- تجزیه و تحلیل توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی 534-1-1- توزیع فراوانی متغیر جنسیت در نمونه 534-1-2 توزیع فراوانی متغیر سن در نمونه 544-1-3- توزیع فراوانی متغیر وضعیت تاهل در نمونه 544-1-4- توزیع فراوانی متغیر میزان تحصیلات در نمونه 554-1-5- توزیع فراوانی متغیر میزان سابقه کار در نمونه 554-2- شاخصهای توصیف داده 554-3- تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از نرم افزار AMOS 564-3-1- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری تحقیقات بازاریابی 574-3-2- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری برنامه بازاریابی برای مقابله با قیمت انعطاف ناپذیر دارو 574-3-3- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری روابط عمومی 584-3-4- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری سیستم اطلاعات بازاریابی 594-3-5- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری شناخت رقبای شرکت 594-3-6- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری تخصیص اصولی و مناسب بودجه بازاریابی 604-3-7- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری بازاریابی اینترنتی 614-3-8- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری روشهای طراحی قلمرو فروش 624-3-9- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری استرتژی مقابله با تمایل به مصرف محصولات خارجی 634-3-10- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری توجه به کانالهای توزیع و فروش 644-3-11- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری شناخت مشتریان 654-3-12- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری توجه به سیستم جذب و استخدام نیروی فروش 66عنوان صفحه4-3-13- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری تخصص فروشنده حرفه ای 664-3-14- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری مهارت ارتباطی فروشنده 674-3-15- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری رهبری نیروی فروش 674-3-16- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری ارتقای انگیزه 684-3-17- تحلیل عاملی تأییدی مدل اندازه گیری تشکیل تیمهای تخصصی فروش حرفه ای 694-4- آزمون فرضیههای پژوهش 694-4-1- آزمون فرضیههای فرعی زیر مجموعه فرضیه اصلی اول( بازاریابی) 704-4-2- آزمون فرضیههای فرعی زیر مجموعه فرضیه اصلی دوم (فروش) 724-4-3- آزمون فرضیههای فرعی زیر مجموعه فرضیه اصلی سوم ( فروشندگی حرفه ای) 744-4-4- آزمون فرضیههای اصلی پژوهش 76خلاصه فصل چهارم 77فصل پنجم : خلاصه، نتیجهگیری و پیشنهادهامقدمه 785-1- خلاصه فصلها 785-2- تبیین و تفسیر تاثیر ابعاد بازاریابی بر اثربخشی عملکرد بازاریابی در صنعت دارویی 795-2-1- تاثیر عامل تحقیقات بازاریابی بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 795-2-2- تاثیر عامل برنامههای بازاریابی برای مقابله با قیمت انعطافناپذیر دارو، بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 805-2-3- تاثیر عامل روابط عمومی بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 805-2-4- تاثیر عامل سیستم اطلاعات بازاریابی بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 815-2-5- تاثیر عامل تبلیغات مستقیم(DTCA) بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 815-2-6- تاثیر عامل شناخت رقبای شرکت بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 815-2-7- تاثیر عامل تخصیص اصولی و مناسب بودجه بازاریابی بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 815-2-8- تاثیر عامل بازاریابی اینترنتی بر اثربخشی عملکرد بازاریابی 825-3-1- تاثیر عامل روشهای طراحی قلمرو فروش بر اثربخشی عملکرد فروش 835-3-2- تاثیر عامل استراتژی مقابله با تمایل به مصرف محصول خارجی بر اثربخشی عملکرد فروش 835-3-3- تاثیر عامل اتکا به بازارهای سنتی و اتفاقی بر اثربخشی عملکرد فروش 835-3-4- تاثیر عامل توجه به کانالهای توزیع و فروش بر اثربخشی عملکرد فروش 845-3-5- تاثیر عامل شناخت مشتریان بر اثربخشی عملکرد فروش 845-3-6- تاثیر عامل توجه به سیستم جذب و استخدام نیروی فروش بر اثربخشی عملکرد فروش 84عنوان صفحه5-4- تبیین و تفسیر تاثیر ابعاد فروشندگی حرفهای بر اثربخشی عملکرد فروشندگی حرفهای در صنعت دارویی 855-4-1- تاثیر عامل تخصص فروشنده حرفهای بر اثربخشی عملکرد فروشندگی حرفهای 855-4-2- تاثیر عامل مهارت ارتباطی فروشنده بر اثربخشی عملکرد فروشندگی حرفهای 855-4-3- تاثیر عامل رهبری نیروی فروش بر اثربخشی عملکرد فروشندگی حرفهای 865-4-4- تأثیر عامل ارتقاء انگیزه بر اثربخشی عملکرد فروشندگی حرفهای 865-4-5- تاثیر عامل تشکیل تیمهای تخصصی فروش حرفهای بر اثربخشی عملکرد فروشندگی حرفهای 875-5- آسیبشناسی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی، فروش و فروشندگی حرفهای در صنعت داروسازی 875-5-1- ارائه راهکار 885-6- محدودیتهای پژوهش 885-7- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده 89خلاصه فصل پنجم 89پیوست شماره یک : پرسشنامه 90منابع و مآخذ 95منابع فارسی 95منابع خارجی 96
چکیده :
چکیده دارو یکی از مهمترین کالاها در تجارت امروزی بشر به لحاظ اثرگذاری آن بر سلامت انسان است. امروزه صنعت داروسازی به عنوان یکی از کلیدیترین و عظیمترین صنایع جهان مطرح است. در اختیار داشتن چنین صنعتی به منزله یکی از معیارهای مهم توسعه یافتگی کشورها شناخته میشود. صنعت دارو به عنوان یکی از صنایع استراتژیک که نقش مهمی در سلامت و امنیت جامعه ایفاء می کند، همواره مورد توجه اقتصاددانان و سیاست گذاران بوده است. با توجه به اهمیت فرایند بازرایابی و فروش و فروشندگی در صنعت بسیار مهمی مانند صنعت دارویی، این پژوهش بر آن است تا با استفاده از مدل آسیب شناسی استراتژیک (شول،2004) با بررسی رسالتها، چشم اندازها، اهداف، استراتژیها، برنامهها، طرحها، دستور العملها، زمانبندی، اقدامات و کنترلهای بازاریابی، فروش و فروشندگی حرفهای و با آسیب شناسی این سه بخش از کسب و کار در صنعت دارویی کشور، راهکارهایی را جهت بهبود فرآیند بازاریابی، فروش و فروشندگی حرفهای در این صنعت ارائه دهد. جامعه آماری این پژوهش شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی، فروش و فروشندگی حرفه ای در صنعت داروسازی درکشور ایران میباشد. روش و طرح نمونه برداری از طریق مراجعه به مراکز فعال بازاریابی، توزیع و فروش دارو در شهرستان اهواز و ارائه پرسشنامه به مدیران و عوامل اجرایی در زمینه بازاریابی، فروش و فروشندگی حرفه ای، به روش تصادفی ساده و سپس جمع آوری نتایج می باشد. در این پژوهش به منظور تعیین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است. با توجه به واریانس هریک از سؤالات و همچنین واریانس کل آزمون که به دست آمد، ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزارSPSS محاسبه گردید، که مقدار آن برای کل پرسشنامه 96/0 به دست آمده است. در پژوهشهای علوم انسانی، ضریب آلفای بالاتر از 70/0 قابل قبول است، لذا با توجه به اینکه مقدار آلفای کل آن و نیز متغیرها بصورت مجزا بالاتر از مقدار70/0 می باشد، پایایی پرسشنامه خوب ارزیابی شد. این پژوهش متشکل از سه فرضیه اصلی و نوزده فرضیه فرعی می باشد که با توجه به ماهیت فرضیهها و نوع متغیرها از الگو¬سازی معادلات ساختاری، با استفاده از نرم¬افزار Amos انجام شده است. در گام اول از تحلیل عاملی تأییدی (برازش الگو¬های اندازه¬گیری) و در گام دوم از تحلیل مسیر برای تحلیل روابط بین سازه¬ها بهره برده شده، و طبق محاسبات انجام شده و مقادیر بدست آمده، تمامی فرضیهها تایید شده است. و در فصل پنجم به طور خلاصه به تک تک فرضیهها و آسیب شناسی آنها پرداخته شده است . کلید واژه : آسیب شناسی، بازاریابی، صنعت داروسازی
چکیده انگلیسی :
Abstract Drug products are one of the most important products in today’s market in terms of its effect on human health. Nowadays, the pharmaceutical industry has emerged as one of the most effective and greatest industries in the world. Having such industry is known as one of the important criteria of countries development. Pharmaceutical industry as a strategic industry that will play a critical role in the health and safety of a society, always have been regarded by economists and policy makers.Regarding to the importance of marketing, sales and selling process in the pharmaceutical industry, this study has used the strategic diagnosis model (Scholl, 2004) for evaluation of mission, vision, goals, strategies, programs, projects, recipes, schedules, procedures and controls of marketing, sales and sales professionals. And, then has offered solutions to improve the marketing, sales, and professional selling process by diagnosis in these three sectors of the country's pharmaceutical industry. The research populations of this study are companies operating in marketing, sales and sales professionals in the pharmaceutical industry, in Iran. The sampling method was recourse to active centers of marketing, distribution and sale of drugs, in Ahwaz. Questionnaires about marketing, sales, and sales professional, were randomly distributed among managers and executives, and, then results were collected. In this study, Cronbach's alpha method was used to determine the reliability of the test. Due to the variance in each of the questions and variance of the test, using SPSS software, Cronbach's alpha coefficient was calculated 0.96 for the entire questionnaire. In humanities research, alpha coefficient higher than 0.70 is acceptable. Thus according to the total alpha value and alpha values of variables, separately, are more than 0.70, good reliability was assessed. This study is composed of three main hypotheses and nineteen sub-hypotheses. Regarding the nature of hypotheses and type of variables, structural equation modeling using the Amos software is done. In the first step, confirmatory factor analysis (measurement model fit) was performed. In the second step the path analysis for analyze the relationships between structures was used. According to calculations and the results, all hypotheses were confirmed. In chapter five, the individual hypotheses and their pathology are discussed. Key words : Diagnosis, Marketing, Pharmacutical Industry
کلید واژه ها :
سبک ادبی ◄ رمان ◄ ادبیات پایداری ◄ امیرخانی، رضا,Style ◄ Resistance literature ◄ Novel ◄ Amir Khani, Amirkhani
دی1393
0
صفحه اول :
فصل اول :
1-8
فصل دوم :
9-44
فصل سوم :
45-52
فصل چهارم :
53-77
فصل پنجم :
78-102
فصل ششم :