ورود کاربران دانشگاهی
ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)
کاربر مهمان
سپندا
جمعه 10 فرودرین 1403
|
44.192.129.85
:Your IP
س
امانه
پ
ایان
ن
امه های
د
انشگاه
ا
صفهان (
سپندا
)
صفحه اول(جستجو)
مرور موضوعی
پرسش های متداول و راهنما
سامانه تطبیق پایان نامه با شیوه نامه
تماس با ما
(0)
عنوان :
تعیین عوامل موثر بر اعتماد در تبلیغات پیام کوتاه در بین شهروندان شهر اصفهان
انتشارات :
دانشگاه اصفهان
سال :
1390
زبان :
Persian
شماره سند :
8375
موضوع :
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
پژوهشگر :
محسن نادیان
توصیفگر لاتین :
Propoganda ? Cellular Telephone ? Short Message Service ( SMS) ? Consumer Trust ? Marketing ? Mobile Commerce ? Iran ? Isfahan ? Mobile Marketing ? Advertising Agencies
توصیفگر فارسی :
تبلیغات ◄ تلفن همراه ◄ سرویس پیام کوتاه ◄ اعتماد مصرف کننده ◄ بازاریابی ◄ تجارت سیار ◄ ایران ◄ اصفهان ◄ تبلیغات تلفن همراه ◄ آگهی تبلیغاتی
دانشکده :
دانشکده علوم اداری و اقتصاد، گروه مدیریت
مقطع :
کارشناسی ارشد
استاد راهنما :
حسین رضایی دولت آبادی
استاد مشاور :
بهرام رنجبریان
سال دفاع :
1390
شماره رکورد :
8375
شماره راهنما :
MAN2 305
فهرست :
فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات پژوهش1-1- مقدمه. 11-2- شرح وبیان مسأله پژوهش 21-3- اهمّیّت و ارزش پژوهش 61-4- اهداف پژوهش 81-5- کاربردهای پژوهش 91-6- فرضیه¬های پژوهش 91-7- قلمرو پژوهش 101-8- روش پژوهش 111-9-تعاریف واژه¬ها 11فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع و پیشینه پژوهش2-1- مقدمه 132-2- تبلیغات 142-3- تجارت سیار 182-4- تبلیغات موبایلی 202-5- سرویس های قابل ارائه در موبایل 272-6- سرویس پیام کوتاه 282-6-9- اثر بازاریابی ویروسی 382-7- اعتماد 392-8- اعتماد و تجارت سیار 482-9- پیش شرط های اعتماد به تبلیغات پیام کوتاه 482-10- پیشینه پژوهش 572-10-1- پژوهش های داخلی 582-10-2- پژوهش¬های خارجی 592-11- خلاصه فصل دوم 60فصل سوم: روش پژوهش3-1- مقدمه 623-2- نوع پژوهش 633-3- جامعه آماری 633-4- شیوه نمونه گیری و حجم نمونه 633-5- روش گردآوری اطلاعات 65عنوان صفحه3-6- ابزار گردآوری اطلاعات 663-6-1- پرسشنامه و اجزای آن 663-7- روایی و پایایی پرسشنامه پژوهش 673-8- ابزار تجزیه و تحلیل 693-9- قلمرو زمانی 713-10- چارچوب نظری 713-11- خلاصه فصل سوم 73فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها4-1- مقدمه 744-2- آمار توصیفی 754-3- آزمون فرضیه ها 804-4- یافتههای جانبی پژوهش 894-5- خلاصه فصل چهارم 93فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها5-1- مقدمه 945-2- خلاصه پژوهش 945-3- نتایج پژوهش 955-4- محدودیت های پژوهش 995-5- پیشنهادهای پژوهش 100پیوست 1 103پیوست 2 105منابع و مآخذ 111
چکیده :
چکیده تبلیغات در طی سالین دراز به دلیل تغییرات تکنولوژیکی ،تغییرات بنیادی داشته است. از جمله آن تغییرات تکنولوژی می توان به موبایل اشاره نمود که جدیدا به یک کانال مهم تبلیغاتی تبدیل شده است. ویژگی های تبلیغات موبایل باعث شده است که پتانسیل تبلیغاتی بسیار بزرگی در موبایل ایجاد شود. از اینرو موبایل کانال مناسبی است که با استفاده از آن می توان عملیات ارسال پیام تبلیغاتی را بنحوی انجام داد که بر اساس مکانی که کاربر در آن است و نیازی که در آن لحظه دارد و ابزاری که استفاده می کند، مناسبترین پیام برای او ارسال شود.استفاده از پیامکوتاه بعنوان قسمتی از کسب و کار و استراتژی بازاریابی، بسیار محدود است. به هر حال، بسیاری از شرکت¬ها و بازاریابان هنوز نتوانستند اعتماد کافی نسبت به تبلیغات موبایلی و مخصوصا تبلیغات پیام کوتاه را در مصرف¬کنندگان ایجاد نمایند. همچنین بسیاری از مشتریان و مشتریان بالقوه این شرکت¬ها نگرانی¬هایی نسبت به این روش تبلیغاتی جدید دارند. بنابراین افزایش اعتماد و اطمینان در مصرف کنندگان و مخاطبین این تبلیغات ضروری می¬باشد.هدف پژوهش حاضر تعیین عوامل مؤثر بر شکل¬گیری اعتماد به تبلیغات پیامکوتاه است. در این راستا عوامل «ادراک مخاطبین در مورد شرکت تبلیغکننده از طریق پیام کوتاه در زمینه شهرت استنباط شده شرکت، اندازه استنباط شده شرکت و قابلیت اعتماد استنباط شده شرکت تبلیغ کننده»، «ادراک در مورد حفظ حریم شخصی » و «مخاطرات و منافع استنباط شده مخاطبین از توجه به تبلیغ پیامکوتاه» مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین این پژوهش به بررسی اثر تعدیل کننده متغیر«تمایل درونی به اعتماد» بر روابط بین اعتماد مخاطبین به تبلیغات پیامکوتاه و پیش شرط¬های اعتماد می¬پردازد. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری افرادی هستند که دارای دستگاه موبایل میباشند و در شهر اصفهان ساکن هستند که با استفاده از نمونه گیری در دسترس، تعداد نمونه آماری برابر 162 بوده است. روش گردآوری مباحث نظری آن کتابخانهای بوده و دادههای آن از پرسشنامه محققساخته به دست آمده است. در بخش تجزیه تحلیل داده¬ها و آزمون فرضیه¬ها نیز از آمار توصیفی و آمار استنباطی شامل ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند گانه استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش صورت گرفته حاکی از آن است که از بین شش عامل ذکر شده، تنها متغییر اندازه استنباطشده مخاطب در مورد شرکت تبلیغ کننده بر اعتماد مخاطب به تبلیغ پیام کوتاه اعتماد مخاطبین بر تبلیغات پیام کوتاه تاثیر ندارد. قابلیت اعتماد استنباط شده مخاطبین از شرکت تبلیغکننده اصلی¬ترین عامل پیش¬بینی¬کننده اعتماد به تبلیغ پیام کوتاه در همه ابعاد پژوهش است. متغیر تمایل درونی به اعتماد نیز روابط بین اعتماد مخاطبین به تبلیغات پیام کوتاه و پیش¬شرط¬های اعتماد را تعدیل می¬کند. امید می¬رود یافته¬های این پژوهش مزایا و منافع بالقوه¬ای را برای بازاریابان،صاحبان مشاغل ،مسئولان تبلیغاتی شرکتها و همه افرادی که به دنبال ایجاد اعتماد مخاطبین به تبلیغات پیامکوتاه خود هستند، به همراه داشته باشد. کلید واژه¬ها: بازاریابی، تبلیغات، تبلیغ پیام کوتاه، اعتماد مصرفکننده
چکیده انگلیسی :
Abstract Advertising because of technological changes in during long time, have fundamental changes. Including these changes in technology, the mobile is one of them which have become an important channel. The characteristics of mobile advertising caused to create a great potential in mobile advertising. The mobile is a good channel that it can be used as the way to do the advertising message based on the user's place in it and the need at that moment and the tool which is used, the best message send for him. The use of SMS as part of the business and marketing strategy is very limited. However, many companies and marketers can’t create confident enough to mobile advertising and its publicity, especially in the use of short message among consumers. Also, many customers and potential customers of the company concerned have not confident enough to this new advertising method. Therefore, increasing consumer trust in advertising and the audience is essential. Factors in this regard, " perceive advertiser reputation”,” perceive advertiser company’s size”,” perceive trustworthiness about advertiser company has been studied. The study also examined the effect of the adjustment variable "willingness to trust" relations of trust between the contacts and SMS advertising is the precondition deals with the trust. This research is a descriptive – survey study. Population is people that have mobile devices. And those who living in Isfahan, which by using of sampling, sample number is 162. The method of collection of theoretical data is librarian and is obtained from a self administrative questionnaire. To test the hypotheses and data analysis we have used descriptive statistics and inferential statistics including Pearson correlation and multiple regressions. The results of the study showed that between the six factors listed, only the perceive advertiser company’s size variable has no effect on SMS advertising. Advertiser Company was the most important variable for forecasting the trust to SMS advertising. Willingness to trust adjusted the relationship between consumer trust to SMS advertising and precondition. Keyword: Marketing, Advertising, SMS Advertising, Consumer Trust
کلید واژه ها :
تبلیغات ◄ تلفن همراه ◄ سرویس پیام کوتاه ◄ اعتماد مصرف کننده ◄ بازاریابی ◄ تجارت سیار ◄ ایران ◄ اصفهان ◄ تبلیغات تلفن همراه ◄ آگهی تبلیغاتی,Propoganda ◄ Cellular Telephone ◄ Short Message Service ( SMS) ◄ Consumer Trust ◄ Marketing ◄ Mobile Commerce ◄ Iran
1390
0
صفحه اول :
University of Isfahan Faculty of Administrative Sciences & Economics Department of Management M.A. Thesis Determining Factors Influencing Trust in SMS Advertising among the Citizens of Isfahan Supervisor: Dr. Hosein Rezaee Dolat Abadi Advisor: Dr. Bahram Ranjbarian By: Mohsen Nadian September 2011
فصل اول :
1-12
فصل دوم :
13-61
فصل سوم :
62-73
فصل چهارم :
74-93
فصل پنجم :
94-120
فصل ششم :