ورود کاربران دانشگاهی
ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)
کاربر مهمان
سپندا
جمعه 10 فرودرین 1403
|
3.235.180.245
:Your IP
س
امانه
پ
ایان
ن
امه های
د
انشگاه
ا
صفهان (
سپندا
)
صفحه اول(جستجو)
مرور موضوعی
پرسش های متداول و راهنما
سامانه تطبیق پایان نامه با شیوه نامه
تماس با ما
(0)
عنوان :
تحلیل تاثیر اخلاق کاری بر وفاداری کارکنان با نقش میانجی انگیزش شغلی (مظالعه موردی: کارکنان شهرداری اصفهان)
انتشارات :
دانشگاه اصفهان
سال :
1394
زبان :
Persian
شماره سند :
13834
موضوع :
مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت تحول
پژوهشگر :
اکرم درخشندی
توصیفگر لاتین :
work ethic ? employees’ loyalty ? job motivation
توصیفگر فارسی :
اخلاق کاری ◄ وفاداری کارکنان ◄ انگیزش شغلی
دانشکده :
دانشکده علوم اداری و اقتصاد، گروه مدیریت
مقطع :
کارشناسی ارشد
استاد راهنما :
علی شائمی برزکی
استاد مشاور :
علی نصر اصفهانی
سال دفاع :
1394
شماره رکورد :
13834
شماره راهنما :
MAN2 632
فهرست :
فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیات پژوهش مقدمه 1شرح و بیان مساله پژوهشی 2اهمیت و ارزش پژوهش 3کاربرد نتایج پژوهش 5اهداف پژوهش 5فرضیه های پژوهش 5قلمرو پژوهش 51-6-1قلمرو موضوعی پژوهش 6قلمرو مکانی پژوهش 61-6-3 قلمرو زمانی پژوهش 61-7 تعریف واژه های پژوهش 61-7-1تعریف نظری واژه های پژوهش 61-7-2 تعریف عملیاتی واژه های پژوهش 6فصل دوم : مروری بر ادبیات موضوع و پیشینه پژوهشمقدمه 92-1 اخلاق 92-1-1 مفهوم اخلاق 102-1-2 مفهوم اخلاق و رفتار حرفه ای 102-1-3 مفهوم اخلاق کاری 102-1-4 ابعاد چهارگانه اخلاق 142-1-5 رفتارهای اخلاق کار 152-1-6 اخلاق کار اسلامی 162-1-7 فواید مدیریت اخلاق در محیط کار 172-1-8 تاثیر منشور اخلاقی سازمان ها بر رفتارهای اخلاقی 17عنوان صفحه 2-1-9 راهکارهایی در جهت نهادینه کردن رفتارهای اخلاقی در کار 182-1-10 مشکلات و موانع علمی و عملی اخلاق 192-2 وفاداری 202-2-1 تعریف وفاداری 202-2-2 وفاداری کارکنان 212-2-3 اهمیت وفاداری کارکنان 222-2-4 ابعاد وفاداری کارکنان بر اساس مدل یی و همکاران 232-2-5 وفاداری سازمان به کارکنان 242-2-6 عوامل تاثیر گذار بر وفاداری کارکنان 242-2-7 رابطه میان وفاداری کارکنان و وفاداری مشتری 282-3 انگیزش 282-3-1 مفهوم انگیزش 282-3-2 انواع انگیزه 292-3-3 نشانه های بی انگیزه بودن افراد 30 2-3-4 راه کارهای ایجاد انگیزش کاری 302-3-5 مدیریت انگیزش 312-3-6 مدل ویژگی های شغل هاک من واولدهام 332-3-7 نظریه های انگیزش 342-3-7-1 نخستین نظرات انگیزش 342-3-7-2 نظریه های معاصر انگیزش 352-3-7-3 نظریه های تقویت یا شرطی کردن 352-3-8 به کارگیری نظریات انگیزش 362-3-9 انگیزش در میان کارکنان دولتی 372-4 رابطه متغیرهای پژوهش 372-4-2 رابطه میان اخلاق کاری و وفاداری کارکنان 37عنوان صفحه 2-4-2 رابطه میان اخلاق کاری و وفاداری کارکنان با انگیزش شغلی 382-5 مدل مفهومی پژوهش 392-6 مطالعات پیشین 402-6-1 پژوهش های داخلی 402-6-2 پژوهش های خارجی 432-7 جمع بندی .................................................................................................. ....................................................44فصل سوم : روش شناسی پژوهشمقدمه 463-1 نوع پژوهش 473-2 جامعه آماری 473-3 روش و طرح نمونه گیری 473-3-1 برآورد حجم نمونه و روش محاسبه 473-4 روش گردآوری داده ها 473-5 ابزار گردآوری داده ها 483-5-1 پرسشنامه اخلاق کاری یی و همکاران 483-5-2 پرسشنامه وفاداری کارکنان سی پتی و همکاران 483-5-3 پرسشنامه انگیزش شغلی هاک من و اولدهام 493-6 روایی ابزار سنجش 493-7 پایایی ابزار سنجش 513-8 روش های تجزیه تحلیل دادها 52فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده هامقدمه 534-1 یافته های توصیفی پرسشنامه 544-1-1 توزیع فراوانی متغیر جنسیت در نمونه 544-1-2 توزیع فراوانی متغیر سن در نمونه 55عنوان صفحه 4-1-3 توزیع فراوانی متغیر میزان تحصیلات در نمونه 564-1-4 توزیع فراوانی متغیر سابقه کاری در نمونه 574-1-5 توزیع فراوانی متغیر سمت در نمونه 584-2 ویژگی های توصیفی متغیرهای پژوهش 594-3 بررسی نرمال بودن متغیرها 604-4 آزمون فرضیه های پژوهش 604-5 یافته های جانبی 684-5-1 بررسی میزان میانگین متغیرها 694-5-2 بررسی ارتباط ویژگی های جمعیت شناختی با متغیرهای پژوهش 70فصل پنجم : خلاصه ،نتیجه گیری و پیشنهاداتمقدمه 755-1 خلاصه پژوهش 765-2 یافته های پژوهش 775-2-1 مقایسه نتایج این پژوهش با پژوهش های پیشین 785-3 پیشنهادات کاربردی 795-4 محدودیتهای پژوهش 795-5 پیشنهاداتی برای پژوهش های آینده 80منابع و مآخذ 82پیوست ها 89پیوست 1 89پیوست 2 92
چکیده :
چکیده در این پژوهش به تعیین تاثیر اخلاق کار بر وفاداری کارکنان شهرداری اصفهان و تعیین نقش میانجی انگیزه کار در تاثیر اخلاق کار بر وفاداری کارکنان شهرداری اصفهان پرداخته شده و فرضیه های پژوهش بر این اساس تعیین شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و بر اساس ماهیت و روش، توصیفی- پیمایشی است .جامعه آماری این پژوهش شامل کارشناسان و مدیران مناطق مختلف شهرداری استان اصفهان در سال 94 بوده که از این تعداد 200 نفر از کارکنان شاغل در مناطق مختلف به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزار جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده و برای بررسی اخلاق کاری از پرسشنامه گریگوری سی پتی (2012) شامل 16 سوال ، برای بررسی انگیزش شغلی از پرسشنامه هاکمن و اولدهام (2012) شامل 15 سوال و برای سنجش وفاداری کارکنان ازمدل یی و همکاران (۲۰۰۹) شامل 5 سوال استفاده شده است. روایی صوری پرسشنامه با برگزاری چندین جلسه و با استفاده از نظر کارشناسان و صاحب¬نظران مربوطه مورد تائید قرار گرفت. برای بررسی روایی سازه از تحلیل عاملی استفاده گردید.نتایج تحلیل عاملی، روایی تمام متغیرها را تائید نمود. برای محاسبه پایایی از آلفای کرونباخ استفاده گردید که پایایی هر یک از معیارها بالاتر از 7/0 درصد به دست آمد و بنابراین پایایی پرسشنامه مورد تائید قرار گرفت. نتایج آزمون فرضیه¬ها نشان داد که اخلاق کاری با مقدار 73/0 بر وفاداری تأثیرگذاراست. دلبستگی و علاقه به کار با مقدار 40/0 بروفاداری کارکنان تأثیرگذاراست. پشتکار و جدیت بر وفاداری کارکنان تاثیر ندارد. روابط سالم و اساسی با مقدار 22/0 بروفاداری کارکنان تأثیرگذاراست.روح جمعی و مشارکت در کار با مقدار 33/0 بروفاداری کارکنان تأثیرگذاراست و اخلاق کاری از طریق انگیزش کاری بر وفاداری کارکنان با مقدار 19/0 تاثیرگذار است. نتایج نشان داد که میزان متغیرهای اخلاق کاری، وفاداری و انگیزش از نظر پاسخ¬دهندگان بالاتر از حد میانگین است. کلید واژه ها : اخلاق کاری ، وفاداری کارکنان،انگیزش شغلی.
چکیده انگلیسی :
کلید واژه ها :
اخلاق کاری ◄ وفاداری کارکنان ◄ انگیزش شغلی,work ethic ◄ employees’ loyalty ◄ job motivation
آبان ماه 1394
0
صفحه اول :
University of Isfahan Faculty of Administrative Sciences and Economics Department of Management M. A. Thesis Analyzing the Effect of Work Ethic on Employees’ Loyalty by the Mediating Role of Job Motivation (Case Study: Employees of Isfahan Municipality) Supervisor: Dr. Ali Shaemi Barzoki Advisor: Dr. Ali Nasr Esfahani By: Akram Derakhshandi November 2015
فصل اول :
1-7
فصل دوم :
8-42
فصل سوم :
43-49
فصل چهارم :
50-68
فصل پنجم :
69-89
فصل ششم :