• ورود کاربران دانشگاهی

  • ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)

  • سپندا

    کاربر مهمان
    چهار شنبه 25 مهر 1403| 35.171.164.77 :Your IP
    سامانه پایان نامه های دانشگاه اصفهان (سپندا)
    کاربر گرامی، جهت استفاده از کلیه امکانات سایت لطفا از مرورگر موزیلا یا گوگل کروم استفاده نمایید
    عنوان،کلمات کلیدی،خلاصه،فهرست:
    جستجو در:



    کاربران دانشگاه اصفهان پس از ثبت نام در سامانه از طریق ایمیل دانشگاهی، می توانند در محیط دانشگاه اصفهان متن کامل پایان نامه ها را به صورت رایگان مطالعه نمایند. سایر کاربران بدون ثبت نام در سامانه، می توانند تمام یک پایان نامه، فصول یا صفحات مورد نظر را خریداری و مطالعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای سامانه مراجعه فرمایید.




    pay pay pay

    عنوان: کلید واژه ها:
    پژوهشگر: استاد راهنما:
    فهرست: شماره رکورد:
    چکیده انگلیسی : چکیده فارسی :
    مقطع: موضوعات:
    ازسال: تا
    مرتب سازی با: تعداد نمایش:
    کاربران عضو تنها کافیست روی سفارش یا دانلود کلیک کنند تا عملیات انجام گردد و کاربران مهمان پس از انتخاب و افزودن در سبد خرید و پرداخت وجه لینکهای دانلود نمایش و سفارشات برایشان ارسال می گردد
    12345678910...صفحه آخر
    پایان نامه
    موضوع: روانشناسی
    کلید واژه ها: کل,ی,دواژه‌ها,:, ,آموزش سرمایه های روانشناختی ، خردمندی ، رضایت از زندگی ,، ,افزایش خردمندی,، ,رضایت از زندگی,., _ ,training psychological capitals, wisdom, life satisfaction,, retired teachers,, ,wisdom and its three components,.,
    پژوهشگر: صدیقه بکتاش
    استاد راهنما: دکتر محمد باقر کجباف,
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1397
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 951511054002 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما:
    پایان نامه اثربخشی آموزش دسترسی پذیری هیجانی به مادران بر خصومت والدگری مادران و ضرب آهنگ شناختی کند، خود ناتوان سازی، خودانگی و علائم کودکان دارای اختلال کم توجهی/ بیش فعالی
    موضوع: روانشناسی
    کلید واژه ها: Emotional availability training, Hostile parenting, Sluggish sognitive tempo, Selfhandicapping, Self-stigma,.,, _ کل,ی,دواژه‌ها,:, ,آموزش دسترسی پذیری هیجانی،خصومت والدگری،, ,ضرب آهنگ شناختی کند،, ,خود ناتوان سازی،, ,خودانگی,
    پژوهشگر: زهرا هراتیان
    استاد راهنما: دکتر امیر قمرانی,
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1399
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 971514077 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما:
    پایان نامه اثربخشی برنامه سال‌های شگفت‌انگیز بر خودکارآمدی، تنظیم رفتاری هیجان و تاب‌آوری مادران کودکان اوتیسم و ناشنوا
    موضوع: روانشناسی
    کلید واژه ها: ,incredible years program,, self-efficacy, emotional behavior regulation, resilience, autism spectrum disorder, deafness, _ کل,ی,دواژه‌ها,: ,برنامه سال‌های شگفت انگیز، خودکارآمدی، تنظیم رفتاری هیجان، تاب‌آوری، اوتیسم، ناشنوا,
    پژوهشگر: فرزانه صفرپور
    استاد راهنما: دکتر محمد عاشوری,
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1399
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 971514041 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما:
    پایان نامه رابطه علایم عصب شناختی نرم کودکان نقص توجه/ بیش فعال با مشکلات عصب روانشناختی آنان و علایم عصب شناختی نرم مادرانشان و اثر بخشی دارودرمانی و بازی های توجهی بر نشانگان بالینی و علایم عصب شناختی نرم
    موضوع: روانشناسی
    کلید واژه ها: Keywords: ,attention deficit/hyperactivity disorder, neurological soft signs, drug therapy, attentional plays, _ کل,ی,دواژه‌ها,:, ,اختلال نقص توجه/ بیش فعالی، علایم عصب شناختی نرم، علایم عصب روانشناختی، دارو درمانی، بازی های توجهی,
    پژوهشگر: آزاده بختیاری
    استاد راهنما: دکتر کریم عسگری,
    مقطع: دکتری
    سال انتشار: 1400
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 921511057004 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما:
    پایان نامه ...
    موضوع: روانشناسی
    کلید واژه ها: Multiple Sclerosis, Disease Adjustment, Descriptive Phenomenology, Interpersonal Relationships, Intervention Development, Fatigue Severity., _ کل,ی,دواژه‌ها,:, ,مالتیپل اسکلروزیس، سازگاری با بیماری، پدیدارشناسی توصیفی، روابط بین فردی، تدوین مداخله، شدت خستگی,.,
    پژوهشگر: مریم شریفی دولت آبادی
    استاد راهنما: دکتر حمیدطاهر نشاط دوست,
    مقطع: دکتری
    سال انتشار: 1399
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 931511057005 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما:
    12345678910...صفحه آخر