• ورود کاربران دانشگاهی

  • ثبت نام(مطالعه آنلاین پایان نامه ها)

  • سپندا

    کاربر مهمان
    شنبه 3 آذر 1403| 3.133.139.164 :Your IP
    سامانه پایان نامه های دانشگاه اصفهان (سپندا)
    کاربر گرامی، جهت استفاده از کلیه امکانات سایت لطفا از مرورگر موزیلا یا گوگل کروم استفاده نمایید
    جستجوی سریع
    عنوان،کلمات کلیدی،خلاصه،فهرست:
    جستجو در:



    کاربران دانشگاه اصفهان پس از ثبت نام در سامانه از طریق ایمیل دانشگاهی، می توانند در محیط دانشگاه اصفهان متن کامل پایان نامه ها را به صورت رایگان مطالعه نمایند. سایر کاربران بدون ثبت نام در سامانه، می توانند تمام یک پایان نامه، فصول یا صفحات مورد نظر را خریداری و مطالعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای سامانه مراجعه فرمایید.




    pay pay pay

    جستجوی پیشرفته
    عنوان: کلید واژه ها:
    پژوهشگر: استاد راهنما:
    فهرست: شماره رکورد:
    چکیده انگلیسی : چکیده فارسی :
    مقطع: موضوعات:
    ازسال: تا
    مرتب سازی با: تعداد نمایش:
    نمایش نتایج (99مورد) کاربران عضو تنها کافیست روی سفارش یا دانلود کلیک کنند تا عملیات انجام گردد و کاربران مهمان پس از انتخاب و افزودن در سبد خرید و پرداخت وجه لینکهای دانلود نمایش و سفارشات برایشان ارسال می گردد
    12345678910...صفحه آخر
    پایان نامه اثر بخشی روش چند حسی فرنالد در بهبود نارسانویسی و املا در میان دانش آموزان پایه دوم دوره ابتدایی شهر کاشان
    موضوع: روانشناسی گرایش کودکان استثنائی
    کلید واژه ها: روانشناسی ? اثر بخشی ? آموزش ابتدایی ? روش چند حسی ? دانش آموز ? ناتوانی یادگیری ? نارسانویسی ? املاء ? پایه دوم دوره ابتدایی ? کاشان,Psychology , Effectiveness , Elementary Education , Sensory Integration Method , Student , Learning Disabilities , Dysgra
    پژوهشگر: زهرا منصورنژاد
    استاد راهنما: محمد باقر کجباف
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1388
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 6721 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 154
    پایان نامه اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی زوجین بر عملکرد خانواده و اثر آن بر میزان علائم دانش آموزان ADHD سنین 9-4 سال
    موضوع: آموزش کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: الگوی ارتباطی ◄ اختلال بیش فعالی همراه با کاستی توجه ◄ عملکرد خانواده ◄ دانش آموز ◄ پرسشنامه علائم مرضی کودک (CSI-4) ◄ پرسشنامه عملکرد خانواده (FAD),communication pattern ◄ attention defici disorder ◄ family function ◄ student
    پژوهشگر: ارغوان شریعت
    استاد راهنما: مختار ملک پور
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1392
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 10501 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 354
    پایان نامه اثربخشی آموزش به شیوه راهنمای جمله فلپس بر مهارت های عصب روانشناختی و عملكرد بیان نوشتاری دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص در پایه ی پنجم دوره ی ابتدایی
    موضوع: روانشناسی كودكان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: راهنمای جمله فلپس ◄ عملكرد بیان نوشتاری ◄ مهارت های عصب روانشناختی ◄ اختلال یادگیری خاص , Phelps sentence guide training ◄ expressive writing performance ◄ neuro-psychology skills ◄ Student ◄ Learning Disorder
    پژوهشگر: مهدیه كشمیرشكن
    استاد راهنما: سالار فرامرزی
    مقطع: كارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1397
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 16974 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: شهریور ماه 1397
    پایان نامه اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه ی چهارم ابتدایی شهر اصفهان
    موضوع: روان شناسی کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: عملکرد ریاضی ◄ توجه ◄ آموزش ﴿توجه﴾ ◄ اختلال یادگیری ◄ دانش آموز,Mathematic performance ◄ Attention ◄ Training ◄ Learning disability ◄ Student
    پژوهشگر: معصومه پیروز
    استاد راهنما: احمد عابدی
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1391
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 9491 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 312
    پایان نامه اثربخشی آموزش تکالیف نظریه ذهن بر مهارت زبان و رفتار سازشی دانش آموزان ناتوان ذهنی
    موضوع: روان شناسی کودکان با نیازهای خاص
    کلید واژه ها: ناتوانی ذهنی ◄ مهارت زبان ◄ نظریه ذهن ◄ مقیاس هوش و کسلر ◄ مقیاس رفتار سازشی واینلند,Mentally disability ◄ Language skill ◄ Mind theory
    پژوهشگر: شمسی پورسالمیان
    استاد راهنما: مختار ملک پور
    مقطع: کارشناسی ارشد
    سال انتشار: 1391
    زبان : Persian
    انتشارات: دانشگاه اصفهان
    شماره سند:
    شماره رکورد: 9485 مشاهده چکیده و فهرست |

    شماره راهنما: PSY2 311
    12345678910...صفحه آخر